maandag 17 januari 2011

een week verder ... 101 doelen



Mijn eerste week zit erop. En ik ben met een aantal doelen bezig en ik heb twee doelen volbracht. En hoe!!!

Afgelopen zaterdag zijn we naar een Turn Up the Bass feestje geweest in de Effenaar. Oude muziek dus haha ... dan voel je je opeens oud ...Ik mocht met maar liefst 5 mannen op stap. Nee mij hoor je niet klagen hoor.

Doel 73. Naar een fout dans house feestje gaan ... heb ik dus volbracht. En eigenlijk wil ik dit nog wel een keer deze 1001 dagen doen ...

Oeps filmpje die ik gemaakt heb met mijn phone laat ik maar even niet zien ... ;-)

Doel  85. Een avond weer eens flink uit mijn dak gaan ... dansen: is dus ook gelukt!! Dit is natuurlijk een vreemd doel zul je denken maar door ziekte kan ik niet meer zo vaak uit mijn dak gaan als ik wil ... Dus voortaan een uitzondering als ik het wel kan en dus als resultaat heb ik nu flinke spierpijn in nek, schouders, armen en benen ... oefff  Maar soms is het dat gewoon waard!!

Maar ja dit doel hoop ik nog zeker een aantal keren te kunnen herhalen!!!

En doel 83: de drie Twilight films kijken had gisteren zijn vervolg ...
We zijn na een avond dansen gisteren gecrasht op de bank met voor onze neus deel 2 New Moon



0 reacties:

Een reactie posten