zaterdag 15 januari 2011

Doel 83: de Drie Twilight films kijken ...



Nooit gedacht dat dit doel een van mijn 1e zou zijn. Maar ja op een vrijdagavond (na een lange werkweek) is het toch wel heerlijk om lekker op de bank te hangen met een chippie, theetje en een film.

En de film werd dus deel 1 van Twilight ... ach leuke film maar echt bijzonder ... nou nee. Ik hou eigenlijk al helemaal niet van vampieren films. Het had ook een aflevering van een serie kunnen zijn. En de goede muziek zal wel in deel 3 komen. Maar waarom wilde ik de film nou zien ... nou omdat mijn nichtje van 14 er altijd over heeft als ze blijft slapen. Deel 2 en 3 kijken we maar samen met mijn nichtje die helemaal verliefd is op 1 van de acteurs. Dat maakt het waarschijnlijk een stuk leuker ... ;-)

2 reacties:

Rachel zei

Ik moet eerlijk bekennen dat ik één van de weinigen ben die de twilight films nog niet gezien heeft, dus ben blij dat ik hierin niet alleen ben. Heb alleen ook helemaal geen behoefte ze te zien, houd niet van vampieren films, en al helemaal niet als het dan ook nog zo'n sappy teenage movie wordt. Maar het grote verschil zal wel zijn dat ik geen leuk jonger nichtje heb waar ik om kan lachen. Alleen mensen van mijn leeftijd die fan zijn, nou, ik pas, hoor! Doe er niet aan mee :P
Maar toch heel cool dat je weer een doel af kan strepen :D

Marielle zei

Nou ... ik kan het doel nog niet afstrepen ... moet nog deel 2 en 3 ... haha

Een reactie posten