dinsdag 18 januari 2011

1 doel volbracht ...



Jawel doel 83: Al de drie de Twilight films kijken omdat ze zeggen dat er goede muziek in zit en omdat veel mensen om mij heen het er over hebben (hmm eigenlijk alleen een vriendin en mijn nichtje) ... heb ik volbracht.

Gisteren hebben we deel drie gekeken. "Twilight Eclipse". Tja wat zal ik er van zeggen. Het verhaal is zoals Romeo en Julia ... een verboden liefde ...  Alleen is Romeo een vampier en Julia een mens. En ik ben dus niet van de vampieren films maar deze was best oke. Een film om thuis op de bank te zien en waar je heerlijk doelloos na kunt kijken. Het verhaal is dus aardig maar de special effects zijn slecht. Je ziet gewoon dat sommige opnames gemaakt zijn in de studio. De belichting is ook niet altijd even goed.

Sorry voor diegene die de films helemaal geweldig vinden ... haha

0 reacties:

Een reactie posten