woensdag 19 januari 2011

Beetje genant ...



Vandaag toen ik het lokaal binnen kwam had ik even een genant momentje ... nee mijn gulp stond niet open en ik gleed ook niet uit. Nee het eerste wat 1 van mijn leerlingen zei: "Juf wat kunt u goed tenten opzetten". O nee heb jij dat filmpje gezien? Uhh ja dus. Hmm natuurlijk wilde de hele klas er alles van weten. Dus vertelde ik over mijn rol als figurant voor drie dagen ...

Nog geen jaar geleden waren mijn vriend en ik gevraagd als figuranten ... Ik heb er lang over moeten denken maar ik ging overstag door het geld. Ja ook ik laat me over halen door wat centen ... het was een instructie film over hoe je enkele tenten opzet. Prachtige degelijk tenten en als je deze koopt krijg je er dus een dvdtje bij met "de instructie film"... ik voelde me al genant tijdens het filmen ... nog genanter als leerlingen erover beginnen ...

1 reacties:

Rachel zei

Hihihi, "vind ik leuk"!
Misschien voor jou iets minder leuk, maar ach, er zijn ergere dingen dan dat, zeg :)
Ik ben vandaag trouwens vergeten op zoek te gaan naar een spaarpot, wat ontzettend stom! Morgen nieuwe ronde, nieuwe kansen, dan maar

Een reactie posten