donderdag 20 december 2012

Prachtig ...



Nog steeds ben ik mijn externe harde schijf aan het opruimen. Voorheen bewaarde ik al de foto's die ik maakte tijdens een shoot. Terwijl dit natuurlijk echt niet nodig is. Het kost juist veel ruimte. Vandaag dat ik al mijn projecten een goed onder de loep neem. het is veel werk maar eigenlijk ook heel leuk werk, want ik kom foto's tegen die ik al een lange tijd geleden gemaakt heb.

Deze foto's maakte ik van Carlien. Ze is een oudleerling en kreeg een fotoshoot cadeau van haar lieve schoonmoeder die weer een collega van mij is. Carlien wilt o.a. model worden. Niet zo raar want ze is echt prachtig! Ondertussen heeft ze echt super mooie foto's laten maken. Je zult haar vast nog wel tegen komen in een modeblad of tijdens een modeshow.


0 reacties:

Een reactie posten