woensdag 22 augustus 2012

... Puno ...




Wat is het moeilijk om deze maanden nee te zeggen tegen zo'n lieve hond die je zo lief aankijkt ... Hij wilt het liefst de hele dag bij me zijn en is extra gevoelig voor een aai. En niet alleen van mij maar van iedereen. En het liefste wil hij bij mij liggen met zijn hoofd op mijn buik. Ik voel de baby dan draaien en draait zich tegen Puno aan. Maar niet alleen hij is extra gevoelig voor een aai. Ik ben ook extra gevoelig naar Puno toe. Ik wil ook dat hij het liefste de hele dag bij me ligt ... ghighi

Ben echt benieuwd hoe dat straks gaat verlopen. Ik denk dat het meneertje in mijn buik en Puno grote vriendjes worden!!


2 reacties:

merula zei

ow wat lief! Het zal wel even wennen zijn voor Puno strakjes. Ik vind het altijd wel heel bijzonder hoe dieren en kinderen met elkaar om kunnen gaan.

Merel zei

Lijkt me heel bijzonder te voelen dat jullie kindje al contact maakt met de hond! Hij kijkt er ook zo lief bij...!

Een reactie posten