zondag 30 januari 2011

Weer een doel volbracht!! Doel 18 ...



Gisteren zijn we heerlijk met z'n tweetjes naar bioscoop Kinepolis in Antwerpen gereden ... om een dag lang films te kijken. 

De eerste film was "The way back". Deze film is gebaseerd op waargebeurde feiten. Een groep gevangenen ontsnappen uit een werkkamp in Siberie. Om werkelijk vrij te kunnen zijn besluiten ze naar India te gaan. Het wordt een kille tocht door de bergen en de woestijn ... 


"Love and other drugs" was onze tweede film die we gezien hebben. Een heerlijke romantische film ... maar ook wel momenten erg droeving en confronterend ... diegene die ons kennen en ook de film gezien hebben weten waarom ...


En de laatste ... voor mijn vriendje DE FILM van nu die je gezien moet hebben!! Waarom? De styling ... de manier van filmen ... de muziek ... en vooral omdat de film er rete strak uitziet ...



En daar heeft hij gelijk in. Na het eerste half uur dacht ik ... pff dit is niet mijn film maar toen Daft Punk begon te draaien was ik toch wel een beetje om ...

Doel 18 heb ik dus behaald!! Al zullen we dit nog wel een aantal keer herhalen aangezien mijn vriendje een filmkijkfreakis ... en ik er langzaam een begin te worden ...






0 reacties:

Een reactie posten