maandag 24 januari 2011

Week 2 ... 101 doelen ...



De tweede week is al weer voorbij. Als ik terug denk aan afgelopen week moet ik goed nadenken ... Wat heb ik in hemelsnaam deze week ook al weer gedaan?

Ook afgelopen week ben ik bezig geweest met mijn 101 doelen. Doel 75, 32 en 33 waren deze keer aan de beurt. 

Doel 75: Elk jaar mijn tweets samenvatten en de leukste, belangrijkste bewaren:
Zo dit was een hele klus. Ik heb al mijn tweets van 2010 gelezen. En dat waren er best wel veel. Erg grappig  om je tweets terug te lezen. Waar mijn tweets zoal over gingen was toch wel vooral cupcakes bakken. Hmm en Lucky Fonz II.

Namelijk dit liedje ...


En verder stond 2010 in teken van ... ontbijt op bed in Gent ...

De salmonellamonstertjes die mij te grazen hebben genomen ... 

 

 mjummie eten ...
 ... twee lieftallige hondjes ...

 ... de lente ... waar ik nu ook naar uit kijk ...


... India ... 

... Mijn koekjes verslaving ...


... slenteren ... door de menigte ... Pinkpop ... rockinpark ... paaspop ...


... part 1 ... vrijgezellenfeest ... en date met Joris ... 

... en te veel cupcakes ...




1 reacties:

Rachel zei

Aahh,, ik zie de foto'tjes bij je jaaroverzicht nu pas. Vet leuk! Hoewel de salmonella monsterkes helemaal niet leuk waren!

Een reactie posten