zondag 28 april 2013

De planken hangen ...



Yeah!! De Lack planken stonden al een tijdje klaar om opgehangen te worden ... gisteren had ik daar eindelijk tijd voor. De muur heb ik geschilderd in een mint kleur. Ik had nog witte en groenblauwe latex staan. En ik vond dat ik die maar eens moest opmaken voordat ik weer nieuwe verf ga kopen.

Even moest ik wennen aan de kleur. We hebben bijna in het hele huis een bepaalde groene kleur en deze die ik nu gemengd heb is toch wel iets feller. Maar ik ben er al aangewend en ik vind de kleur super! Geeft licht in het kamertje. En dat is de bedoeling want ons werkkamertje zit met een raam aan de noordkant. Nu nog de aankleding voor op de planken. Maar dat komt vanzelf. Eerst maar eens de overige muren opfrissen.

Eindelijk hebben mijn lomo camera's een mooi plekje!


1 reacties:

merula zei

oe mooi kleurtje hoor! Vind die kleur mooi in combi met zwart.

Een reactie posten