zondag 11 november 2012

Count your blessings



Ja ja ja ... er is weer een weekje voorbij. Wat gaan de dagen ontzettend snel. Ze lijken nog sneller te gaan nu ik mamma ben ... Elke avond denk ik weer "wat heb ik in hemelsnaam vandaag gedaan" en de to-do lijstjes worden weer langer en langer ... Maar dit zal elke moeder wel kennen.

De laatste 2 weken worden wij en vooral Fedde heel erg verwend met lieve leuke cadeautje van al het kraambezoek. Ik word er altijd een beetje verlegen van van al die cadeautjes! Ik heb nog niet eens de tijd gehad om al die leuke cadeautjes met de camera vast te leggen. En niet alleen cadeautje ... ook nog eens een stapel kaarten.

En afgelopen dinsdag was het alweer 7 jaar geleden dat mijn lief en ik tegen elkaar zeiden ... ja we zijn elkaars vriendje en vriendinnetje. We weten nog dat we het aan elkaar vroegen "mag ik jou mijn vriendinnetje noemen" ghighi niet alleen de weken gaan snel maar ook de afgelopen jaren. Om het te vieren hebben we sushi gehaald. En kreeg ik ook nog eens een lekker geurtje van mijn lief.

Weer genoeg leuks dus deze week! En aan die leuke dingen komt geen eind. Kom je thuis ligt er een leuk pakketje op de deurmat. Sprakeloos!! Wat een blog je niet allemaal brengt. Krijg ik en in het bijzonder voor Fedde een ontzettend leuk cadeautje van Mireille. Hieronder de foto. Wat een verwennerij. Dat verdient natuurlijk wel een heel leuk pakketje! Ik heb namelijk al heel lang iets liggen waarbij ik altijd aan Mireille moet denken. Komt deze week naar je toe Mireille :-) Voor de blog van Mireille check http://mireilleenco.blogspot.nl en laat je verleiden door al de kleurrijke foto's en vooral de foodfoto's.

Voor meer blessing kijk op de Count your Blessings pagina van Anki van Zilverblauw


0 reacties:

Een reactie posten