maandag 1 oktober 2012

Count Your Blessings ...



Soms kijk ik terug naar de afgelopen weeek en dan bedenk ik "wat heb ik in hemelsnaam ook al weer gedaan?" Dat ben ik me op dit moment dus aan het bedenken ... Door mijn verlof leef ik van dag tot dag en natuurlijk zonder agenda. Daardoor weet ik soms niet eens welke dag het eigenlijk is. Klein beetje vakantiegevoel dus! En daar wordt ik nou blij van ... net zoals een warm bad ... het getrappel in mijn buik ... de voetjes die ons meneertje afzet tegen mijn buik ... de appeltaart die mijn lief bakte op zijn verjaardag ... het cadeau (een tuinposter met foto van ons favo vakantieplekje) voor mijn lief zijn  verjaardag ... een heerlijk lunch ... en het zonnetje die gisteren zo lekker weer straalde ...

Voor meer blessing kijk op de Count your Blessings pagina van Anki van Zilverblauw


1 reacties:

Chez Chouke zei

Wat een hoop geluk!

Een reactie posten