zondag 23 september 2012

Count Your Blessings ...



Een fijn weekje was het weer!! Ik genoot van een heerlijk etentje met collega's ...  een gebakje gegeten op de verjaardag van mijn neefje van 2 jaar alweer ... het samen struinen met schoonmama in de kringloop waar ik weer wat rompertjes kocht en een tummytub kreeg van schoonmama ... de heerlijke pompoensoep die mijn lief maakte (mag hij zeker vaker doen) ... mijn uggs die ik eindelijk aan kan omdat het kouder wordt buiten ... en ze zitten echt als slofjes ... en het cadeautje dat mijn lief via Fab bestelde ... (moet ik nog op de foto zetten) ... onze hond Puno die zo lekker aanhankelijk is ... en gek van de cz knuffel ... en nog wel het fijnste!! Ons kereltje zien tijdens een echo en horen dat het goed is!! 

1 reacties:

Merel zei

wat komen je foto's mooi uit op je nieuwe layout hier! Fijne nieuwe week :-)

Een reactie posten