zondag 10 juni 2012

Count your Blessings





Wat waren er toch weer fijne blessings afgelopen weekjes ... 

De grootste en fijnste blessing was toch wel het horen van goed nieuws tijdens de 20 weken echo. Alles zit er op en er aan en zover ze kunnen zien is ons meneertje gezond ... pff wat een opluchting!! En wat zijn we blij. 

En nog meer blessing afgelopen week waren de overheerlijke ijsjes ... ja ik weet het die eet ik te veel ... de heerlijke vers geperste jus ... de altijd lieve Puno ... de tuinbank kussens die ik zelfgemaakt heb ... joehoe trots!! ... en het grappige boekje "Bikkel en papa gaan in bad" met hele grappige illustraties ... en gisteren kreeg ik van mijn docent te horen dat hij mijn foto's gaaf vind. Yes ikke blij!! 

Wil je lezen waar andere bloggers blij van werden afgelopen week:

1 reacties:

Puur Arnika zei

Wat goed zeg, van de 20 weken echo! Kan me goed voorstellen dat jullie erg opgelucht zijn.

Een reactie posten