zondag 6 mei 2012

Count your blessings ...




Koninginnedag ... eindelijk was daar weer het zonnetje ... mooi weer om dus lekker naar de heide te gaan. Onze hond vond het heerlijk. Het eerste wat hij doet als hij op de heide is een duik in het water. Zo fijn om hem te zien genieten ... 


En als de zon schijnt hebben mijn lief en ik altijd gelijk zin in een ijsje ... naar de ijssalon dus. En deze coupe is zooo lekker!! Ghighi en die dikke buik komt niet van deze coupe maar van een kereltje die al 16 weekjes in mijn buik zit. :-)


Helaas ook slecht nieuws. Hierboven zie je Diezel. De liefste rottweiler die ik ken. Diezel was de hond die ik samen had met mijn exvriend. Mijn vorige vriend heeft hem helaas in moeten laten slapen. Soms zag ik Diezel nog en dan piepte hij zo hard omdat hij zo blij was om me te zien. Twee dagen heb ik rond gelopen met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel. Ik hield zo veel van deze hond, dat het zo ongelooflijk veel pijn doet. Maar het is beter voor hem want hij had pijnlijke heupen en gewrichten. Zo zielig. Kon met moeite opstaan. 

RIP ... Diezel ... love you ... 


Afgelopen donderdag kwam mijn nichtje van 15 logeren. Al vanaf ong. haar vierde jaar blijft ze af en toe logeren. Ze heeft elk huis waar ik gewoond heb mee gemaakt. Het is altijd zo gezellig als ze er is. Donderdag gingen we alweer naar de ijssalon ... tja verslaafd aan ijs ... en we waren op weg naar ons kleine neefje. 

We zijn namelijk 1 mei weer oom en tante geworden van ons neefje Sep. Zo mooi om te zien en heerlijk om vast te houden ... zo'n klein manneke ... 


Als verassing kregen we 2 rompertjes van mijn nichtje. Zo ongelooflijk lief en leuk!! En kocht ik zelf een pakje (van het met Duns) en een vestje (van het merk maxomorra) ... Kei leuk! Kan niet wachten tot dat ons manneke deze leuke pakjes aan mag ... 

Wil je lezen waar andere bloggers blij van werden afgelopen week:





5 reacties:

Effie zei

Wat een leuke dingen allemaal. Ik was hier een tijdje niet geweest. Wat een goed nieuws van je zwangerschap! Laat die buik maar lekker groeien!

Belinda zei

die baby word een ijsliefhebber! kan bijna niet anders ;-)
fijne week!

Unknown zei

Mooi buikje hoor! Lekker genieten van ijsjes.

Rachel zei

IJsjes & bossen, toch een paar van mijn lievelingsdingen (toegegeven, ik heb heel veel lievelingsdingen). En wat begint je buik te groeien, zeg! Ben benieuwd of je jas nog dicht kan tegen de tijd dat ik je weer zie (hoewel, hopelijk hebben we in juni geen jassen meer nodig). Eet maar extra veel ijsjes!
En sterkte met Diezel...

Bosliefje zei

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat je er een beetje van kunt genieten :)

Een reactie posten