dinsdag 8 mei 2012

101 doelen ...



Jaaah ... ik heb ook nog een lijstje met projectjes waar ik mee bezig ben. Namelijk mijn 101 doelen lijstje ... het project  day zero project

Even nog een korte uitleg: via rachelsdayzero.blogspot kwam ik op het idee van 101 doelen. Het is bedoeling dat je deze 101 doelen in 1001 dagen voldoet. 

Start: maandag 10 januari ... Einddatum maandag  7 oktober 2013

En in stilte ben ik er mee bezig ... alhoewel jullie zien soms wel eens een foto voorbij komen. 

5. Dit doel is toch maar even prive geworden ... ;-)

Maar nu niet meer zo privé ... ghighi je ziet namelijk mijn buik maar al te duidelijk. Dit doel was mama worden. En ja ik ben al mama geworden ... maar een mama met lege handen. Het is nu allemaal heel spannend. Maar wel goed nieuws want het hartje zag er goed uit. Kan niet wachten tot ons zoontje geboren wordt. 

9. Een week lang elke dag gekregen complimenten opschrijven

Het krijgen van complimentjes geeft me altijd een beetje een ongemakkelijk gevoel. Terwijl ik het natuurlijk wel leuk vind om te krijgen. Maar doordat ik me zo ongemakkelijk voel sta ik eigenlijk niet zo stil bij het gekregen compliment. Vandaar dit doel. Om er dus wel bij stil te staan en om het te durven horen en het ook aan te nemen. En het tot me door laten dringen hoe leuk het is om een compliment te krijgen. Ik denk dat er veel mensen zijn die dit wel herkennen ... 

23. Project o t/m 100 jaar fotograferen


In juni studeer ik af aan de fotovakschool. Voor de eindopdracht moesten we zelf bedenken hoe we willen afstuderen. Omdat ik verder wil met portretfotografie worden het dus portretten. En omdat ik veel vragen krijg voor studiofotografie leek het me goed om een serie portretten te maken in mijn studio.  Maar wel in 1 stijl. En portret van 0 t/m 100. Zo heb ik een zwangere buik, een baby van 0, een jongetje van 3, een meisje van 7, een meid van 15 enz enz. Het laatste portret hoop ik te maken van mijn oma van 90. 


28. Tentoonstelling van mijn gemaakte foto's organiseren


Voor het afstuderen hebben we ook nog een gezamenlijke groepopdracht gekregen. Dus een opdracht met medestudenten. Wij hebben er voor gekozen om gezamenlijk te gaan exposeren. Super spannend!! 

Onze expo is op 30 juni en 1 juli in een grote hal in Deurne. De locatie hebben we. Nu nog de aankleding, reclame en uitgeprinte foto's ... 


58. Kussen maken voor op de bank 

En ondertussen zit ik ook nog op naailes. Om de week ga ik met mijn naaimachine richting mijn naaiclubje. Die avonden zijn altijd erg gezellig, leerzaam en gaan te snel voorbij. Vanaaf mag ik weer!!! En ben nu bezig met kussens voor onze bank. 



3 reacties:

merula zei

jeetje bezig bijtje ben je hoor! Je bent met leuke dingen bezig allemaal, maar gelukkig vergeet je ondertussen niet om te genieten van het kindje in je buik!
Ik ben benieuwd naar je fotoproject van 0 tot 100. Enne complimentjes ontvangen, tja blijft lastig. Maar weet je wat ook leuk is complimentjes geven! Dus hier komt tie: complimentje voor jou voor al je ambities!

Chez Chouke zei

Wauw goeie plannen zeg! Als ik honderd jaar oud was deed ik mee hoor aan je fotoplan!

Janneke van Geffen zei

Leuk leuk!! Je bent goed bezig!!
Als je het gezellig vind wil ik je nog steeds wel helpen met doel 50 naar de Pont in Tilburg en kunnen we samen er naar toe gaan.
Laat maar weten wanneer je een keer zin en tijd hebt.
Keep up the good work:)
X

Een reactie posten