zaterdag 7 april 2012

This is so today ... 54/366days ...



Voor pampus lig ik in mijn bed ... toch iets te lang gebleven op de eerste dag van Paaspop ...

Paaspop is een festival in Schijndel en dat is bij ons in de buurt. Ik vergelijk het altijd met Lowlands. Omdat het verschillende tenten heeft met verschillende soorten muziek. Voor ieder wat wils. Het is een beetje Lowlands in het klein.

En het is er ongelooflijk gezellig. Ik ben echt een festivalganger. Jaren ben ik naar Lowlands en Pinkpop geweest en de laatste jaren werd het alleen nog Paaspop. Namens Rockportaal is dit de 3e keer of zelfs al de 4e keer dat ik mag er fotograferen.

Gisteren naar Racoon, Kane en Wipneus en Pim geweest. De zanger van Racoon was erg chagie ... Kane was goed! Altijd enthousiast naar zijn publiek toe! Enne Wipneus en Pim was weer een feest! Leuk om feestende mensen te fotograferen.

Nu nog even een slaapje doen en dan weer klaarmaken voor dag 2!!!

Fijne Pasen allemaal!!




2 reacties:

merula zei

leuk joh! Hopelijk blijft het wel een beetje droog voor jou en alle andere festival gangers......

Pascale zei

Leuk dat je daar foto's mag maken! Super. Fijn week-end nog.
Groetjes, Pascale

Een reactie posten