zondag 29 april 2012

Count your Blessings ...



de week begon goed!! We hebben namelijk het geslacht van ons minimensje gezien en hadden we dus weer een echo. Zo bijzonder om je minimensje in je buik te zien bewegen. De punctie kon niet doorgaan maar a.s. dinsdag gaan we weer richting Maastricht en mogen we ons minimensje weer zien en hopelijk verloopt de punctie dan goed ...


en afgelopen vrijdag mocht ik mijn buurmeisje op de foto zetten. Ik ben heel druk bezig met fotoshoots voor mijn afstuderen. En het gaat de goede kant op!! Hierboven zie je 1 van de resultaten van afgelopen vrijdag.

Wat een knap buurmeisje heb ik toch :-)






4 reacties:

Anouk zei

Leuk dat jullie weer naar jullie mini-mensje hebben kunnen kijken!
En prachtige foto!

maarnietvangrijs zei

Spannend voor jullie! En inderdaad, een prachtig buurmeisje!

Chez Chouke zei

Mooie foto hoor...ik hou van zwartwit!

Anoniem zei

Heel bijzonder lijkt me dat... het kijken naar je eigen minimensje :)

Een reactie posten