maandag 2 januari 2012

This is so today ... 2/365days ...




Ik mag nog lekker genieten van een week vakantie ... en ik ben van de projecties in de vakantie. Deze keer de trappegat in onze hal. Het hoogste punt is 1,5 verdieping hoog. Een hele klus dus. Ooit zat er een grote muurschildering op met sierlijke bloemen, vogels en vlinders. Maar ik vond het te druk. Iedereen om ons heen vindt het zonde dat ik hem over schilder. Maar we hebben ook een plaatsje nodig voor een super mooi gekregen kunstwerk van mijn schoonzus http://www.vankim.nl/  En dit kunstwerk heeft een grote muur nodig.


Het gaat om bovenstaande print. De print bestaat uit o.a foto's die ik gemaakt heb tijdens een hele mooie vakantie in Marokko. Voor meer kunstwerken van mijn schoonzus Kim www.vankim.nl


0 reacties:

Een reactie posten