maandag 9 januari 2012

Count your blessings ...



Ik heb afgelopen week vooral genoten van mijn vakantie. Wat is het toch heerlijk om 2 weekjes vrij te hebben tijdens deze donkere dagen. Ik heb heel veel geslapen en vooral veel uitgeslapen. Was schijnbaar nodig.

Verder heb ik genoten van het dagje winkelen met vriendin Frederike. We zijn maar in een paar winkels geweest. En ik had niks nodig maar juist dan kom je met leuke cadeautjes thuis. Naast het winkelen hebben we heerlijk in een eetcafe gezeten. Lekker bij gepraat, over van alles gehad en ook nog eens heerlijk gegeten!!!

Ik vind het op het moment erg moeilijk om leuke dingen te zien ... Of meer het te voelen ... het leeggevoel wordt op dit moment erger ... misschien maar goed dat de vakantie en feestdagen weer voorbij zijn ...

0 reacties:

Een reactie posten