zondag 1 januari 2012

Count your blessing ... 2011 ...



Ik vind het best moeilijk om terug te kijken op 2011 ... ik vond het ook moeilijk om gisteren het jaar 2011 af te sluiten ... omdat ik er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor ben ...

Afgelopen jaar ben ik steeds meer gaan bloggen en via Anki ben ik mee gaan doen met Count Your Blessings. Dit heeft me geholpen om in een moelijke periode van verlies en veel verdriet toch positieve dingen te zien. Via Count your blessing en het bloggen leerde ik ook hele lieve mensen kennen die mij ontzettend hebben gesteund. Hele lieve bloggers ... heel erg bedankt hiervoor!!! Al jullie lieve berichtjes hebben me ontzettend goed gedaan ... En niet alleen de bloggers hebben mij en mijn lief gesteund. Iedereen om ons heen waar we ontzettend lieve kaartjes, bloemen, mailtjes, telefoontjes en vooral lieve woorden van kregen.

En natuurlijk niet te vergeten onze lieve ouders en beste vrienden die voor ons klaar stonden

Al die warmte die we afgelopen jaar hebben gekregen geeft je een ontzettend warm gevoel.

2 reacties:

Iris Vank zei

Wat een lief bericht!! Ik vond het afgelopen jaar heel mooi om te zien hoe open en kwetsbaar je je liet zien op je blog. Ik wens jou en je lief een heel mooi nieuw jaar toe. Veel liefs!

Anouk zei

Ik volg je natuurlijk nog maar sinds kort, maar ik vind het ook erg knap dat je zo open bent over je verlies en je verdriet. Ik kan me voorstellen dat je helemaal nog niet klaar bent om 2011 af te sluiten. Liefs!

Een reactie posten