maandag 5 december 2011

Woman ...




























Deze foto is gemaakt met diafragma 1.2 ... wauw wat een effect ...

Dit bronzen beeld hebben we gekregen voor ons huwelijk van mijn schoonouders. Het beeld is gemaakt door mijn lieve schoonpapa en kunstenaar  Wim Heesakkers Klik op zijn naam en je kunt meer van zijn kunstwerken bekijken ... Hij heeft ook de urn van Floyd gemaakt. Heel bijzonder! We gaan morgen zijn as ophalen ... en dan komt dit in de speciaal gemaakte urn voor Floyd. De urn krijgt een mooi plekje in ons huis ... Morgen is ook de dag wanneer we eigenlijk uitgeteld zouden zijn ...

4 reacties:

Mireille zei

Wat bijzonder dat de urn speciaal voor Floyd gemaakt is zeg.
En wat een extra moeilijke dag voor jullie morgen.
Ik brand een kaarsje voor jou je lief en de kleine Floyd!
X

merula zei

mooi!
Heel veel (extra) sterkte morgen.....

Marielle zei

Dank je wel! De urn is erg mooi en het is fijn dat hij weer bij ons is.

Marielle zei

tja af en toe heb ik last van mijn dikke vingers ... Anouk http://kleurdedag.blogspot.com/ had namelijk een heel lief berichtje achtergelaten ... maar iets aanklikken op je iphone gaat niet altijd goed. Wilde op publiceren drukken maar ipv drukte ik op verwijderen ... nergens de reactie meer te vinden ...
Gelukkig nog wel in een mail.

Marielle, via jouw reactie op mijn blog kwam ik hier terecht. Wat een mooie blog heb je, ik ga je aan mijn bloglijstje toevoegen.
Ik heb even een stukje teruggelezen over Floyd, wat ontzettend verdrietig... Heel erg veel sterkte morgen!

Een reactie posten