woensdag 23 november 2011

Raising Roses






















Met een brok in mijn keel lees ik de verhalen van Roos en haar gezin. De verhalen over haar man die ernstig ziek is. De verhalen van een gezin met twee zoontjes waarvan hun papa ernstig ziek is ...

Via de blog van Anki las ik een oproep voor Roos en haar gezin. Een oproep om haar blogvriendin Roos en haar gezin  te helpen. Een zeer aangrijpend verhaal. Helaas een verhaal wat te vaak gebeurt.

Een collega van mij, 34 jaar moeder van 3 kleine kindjes weet dat ze ook niet lang meer heeft te leven. Van redelijk dicht bij zie ik hoe pijnlijk dit is. Wat is het leven toch vaak wreed ... daarom is het zo belangrijk en goed om te mooie dingen te zien. En daarom is het zo belangrijk om er bij stil te staan!

Al de steun die je kunt geven helpt. Klik hier om haar blog te lezen en als je wilt Help mee!!

De afbeelding hierboven is gemaakt door de partner van Anki.

0 reacties:

Een reactie posten