vrijdag 11 november 2011

Hooverphonic ...
























Gisteren mocht ik namens rockportaal fotograferen bij Hooverphonic in de Effenaar. Met mijn camera stond ik als een groupie voor het podium. En wauw wat was het goed. Ik heb Hooverphonic 3x eerder gezien maar met de vorige zangeres Geike Arnaert. En die kon al al zo prachtig zingen. (heeft ondertussen een solo album). Ik zag ze voor het eerst in de nog oude Effenaar in 1996 en was gelijk onder de indruk. Gelukkig is de huidige zangeres Noémie Wolfs is een hele goede vervangster. Ze heeft een prachtige stem en is ook nog een heel erg mooi. Ze had gisteren trouwens een super mooi tweedbroekpak aan. 


Vol bewondering heb ik gekeken, geluisterd en meegezongen. Zeker een aanrader om live te zien! 


www.hooverphonic.com

1 reacties:

Mireille zei

En wat een prachtig mooie foto!

Een reactie posten