maandag 7 november 2011

Count your blessings ...



Ook deze week had ik weer leuke fijne blessings !!!

Het heerlijke warme zonnetje ... geeft me toch nog steeds een beetje het vakantie gevoel!!

Mijn eerste lessen sinds een lange periode ... Wat voelde het weer goed om voor de klas te staan!

Mijn eerste les spinning ... en gewoon niet van mijn fiets gevallen! Maar wel een paar dagen spierpijn oeff ...

Een fotoshoot gedaan met de 2 kleine mannen van mijn liefste vriendin ... cupcakes versierd en gewandeld in het park!










Weer een logeetje ... deze keer Storm!



Heerlijk wezen uiteten ... omdat Niel en ik 6 jaar in Love zijn!

Een afspraakloze zaterdag ... Fijn!!

En me een hele week fit en vrolijk voelen ...  Wat voelt dit toch goed!!



Wil je lezen waar andere bloggers blij van werden afgelopen week:

2 reacties:

Iris Vank zei

Wauw, wat een prachtige foto's heb je gemaakt zeg. De zwanen zijn heel erg mooi en Storm kijkt onwijs schattig de camera in. En normaal heb ik het niet zo op honden. ;)

Wat een fijne zegeningen weer. Gefeliciteerd met jullie jubileum!

Marielle zei

Dank je wel!!

Een reactie posten