maandag 3 oktober 2011

Count your blessing ... last time from Bali



Dit is de laatste keer dat ik Count your blessings schrijf vanuit Bali.
Dinsdagavond zitten we weer in het vliegtuig terug naar huis ... terug naar Puno onze hond die ik nu toch wel heel erg mis!!

Afgelopen week waren er weer heel veel leuke dingen.
Namelijk de verjaardag van mijn lief. Als cadeautje kreeg hij twee duiken. Nou hij vond het natuurlijk helemaal super!! Jullie hadden de blik in zijn ogen moeten zien!! Geslaagd cadeautje dus.

Ik heb die dag gesnorkeld. En weer genoten van al de mooie vissen. Je kijkt je ogen uit. Al vond ik het in Amed wel nog veel mooier.

Verder heb ik ook deze week weer genoten van het eten. Ik heb nog nooit zo veel lekkers gegeten. Helemaal mijn ding: Indisch eten!! Gisteren sushi en gisteren een Indische rijsttafel ... oef wat een heerlijkheden!!





In Kuta (waar we nu zitten) hebben we de winkels ontdekt. Gisteren een armband, ketting, boekenlegger, haarelastiekjes gekocht!! In hele grappige winkeltjes waar het interieur vooral zuurstokroos was!

Om de drukte van Kuta en de Aussies te ontlopen ... hebben we weer een scooter gehuurd. Vandaag naar een prachtig strand tussen de rotsen gelegen geweest ... namelijk het strand uit de film van Eat Pray Love ... (toevallig kwamen we daar terecht) en nog naar een tempel gelegen op rotsen in Ula Watu

En aan al het leuks komt geen einde ... Ook nog een cadeautje van mijn lief gekregen!!! Een hele gave zonnebril :-)






En vandaag mijn eerste watermeloen juice op!! mjummie




Het doet ons heel erg goed om hier te zijn in Bali!! Een land waar ik zo zou kunnen wonen!! zoveel moois en lekkers! Hier gaan we zeker terug komen!

xoxo liefs Marielle


Wil je lezen waar andere bloggers blij van werden afgelopen week:

2 reacties:

Jikkes zei

Jaloersmakende blessings!
Geniet nog even van jullie laatste dagen en een fijne thuiskomst!

Iris Vank zei

Lekker en leuk: geniet nog even!!

Een reactie posten