donderdag 1 september 2011

Terug in mijn tijd ...



Ik bedacht me van de week omdat ik allemaal spulletjes van vroeger tegen kwam, dat ik er wel een terugkomend item van kan maken. Terug in de tijd maar dan terug in mijn tijd. Waar ben ik mee opgegroeid ... wat vond ik vroeger leuk of indrukwekkend ... oude foto's ... oude series die ik keek ... waar speelde ik mee ... waar was ik fan van ... mijn verzamelingen ... enz enz ... van alles dus ... maar alleen de leuke dingen die me toen een goed gevoel gaven en daardoor nog steeds geven ...
Ik laat jullie dus een beetje mee kijken ... terug in mijn tijd ...


Hierboven mijn allereerste schildering ... geweldig!! Mijn moeder heeft heel erg veel tekeningen bewaard en deze allemaal bij elkaar in een map gestopt. Zo leuk om weer eens door te kijken.


En toen ik deze schildering maakte was ik bijna 5. ghighi ik vind de vaas met bloemen wel heel erg grappig. En wat een mooie rode zon ... ghighi


3 reacties:

Debora zei

Wat een leuk idee zeg! Veel plezier met je reis down memory lane.

Marielle zei

Dank je Debora ... ik moet nog een leuke titel bedenken ...

Rachel zei

Hihi, wat leuk om die schilderijtjes te zien! En heel erg leuk idee. Neuzen in spullen van vroeger is altijd zo leuk!

Een reactie posten