maandag 12 september 2011

Bali ... here we come ...



Bijna ... nog 1 nachtje en dan vertrekken we morgen naar Bali. Ik vind het heel erg spannend! Vooral het in een vliegtuig zitten ...

Samen met mijn lief naar Bali ... even weg hier uit Nederland ... alles een plekje geven ... volledig ontspannen en vooral genieten van zon ... strand ... zee ... palmbomen ... lieve mensen ... mijn lief ... wij samen ... vers fruit ... zand tussen mijn tenen ... slenteren op mijn slippers ... aapjes ... dolfijnen ... de rijstvelden ... de mooie natuur ... fietsen ... vulkaan ... zwarte stranden ... witte stranden ... Gili eilanden ... boekje lezen ... en nog zoveel meer leuks ...

6 reacties:

Mireille zei

Oh wat gun ik dit jullie dit.
Maak er iets moois van samen!

Iris Vank zei

Het is jullie zo gegund: geniet en ontspan ze!

merula zei

geniet ervan!

Leontien zei

Wat heerlijk! Ik hoop dat jullie een hele fijne tijd hebben en kunnen beginnen met het verwerken van het verlies van Floyd.

Rachel zei

Heeeelll erg veel plezier samen. Geniet ervan!

Anoniem zei

Geniet ervan!!

Een reactie posten