dinsdag 30 augustus 2011

Terug in de tijd ...




Gisteren was ik dus aan het neuzen op zolder. En ik kwam allemaal leuke spulletjes tegen in de dozen van mijn lief Niel. Waar ik dus nooit in gekeken heb ... en die dus al 3,5 jaar verstopt op zolder staan ... zo vond ik foto's ... schoolschriften ... rapporten van zijn basisschool ... klassenfoto's ... kinderboeken ... wat heerlijk om tussen zijn spulletjes te neuzen ... heerlijk afleiding ...

En bovenstaande tekening ... ghighi de snorkels ...

Reden genoeg om mijn oude dozen ook eens door te neuzen ... eens kijken wat ik daar allemaal in tegen ga komen ...



2 reacties:

Mireille zei

Heerlijk om je uren te verliezen in spullen van vroeger.
Ik moet ook erg lachen om de snorkel tekening.
Die gekke beesten was ik alweer vergeten.
Het liedje van de serie komt ook ineens weer naar boven borrelen!
:)

Marielle zei

Op you tube kun je die begin tunes van series vinden. Echt super!!

Een reactie posten