zaterdag 13 augustus 2011

Count your blessings ...




Deze afgelopen week was het toch wel heel erg moeilijk om de leuke dingen te blijven zien ... maar ik heb het toch geprobeerd want juist die leuke, mooie dingen maakt het verdriet wat draaglijker ... 

De bloemen, kaartjes, mailtjes, sms's, telefoontjes, luisterende oortjes via de phone, facebook, mail, blogger en live gaven afgelopen week heel erg veel steun. Het is confronterend omdat het, het echt maakt maar het is juist ook zo fijn omdat je weet dat er mensen achter je staan en voor je klaar staan en je graag willen steunen. Voor iedereen is het moeilijk: Wat moet je nou zeggen en hoe kan ik iemand steunen ... (dit vond ik zelf ook altijd een moeilijk punt) maar nu weet ik het. Alles is goed. Alleen al de gedachte dat we weten dat er aan ons gedacht wordt is al zo'n fijn gevoel. Hier zijn we iedereen erg dankbaar voor!!

Liefs Marielle en Niel

Wil je lezen waar andere bloggers blij van werden afgelopen week:

5 reacties:

Leontien zei

Woorden schieten inderdaad tekort, ik wil je nogmaals veel kracht toewensen de komende tijd...

Liefs!

Iris Vank zei

Wat is dit hard zeg, de tranen schieten in mijn ogen. Ik hoop dat jullie een mooi afscheid hebben van Floyd. Heel veel sterkte gewenst, beterschap en liefs.

mamutopia zei

Wat een moeilijke tijd voor jullie. Ik kan jullie alleen maar heel veel kracht en sterkte wensen de komende tijd. En wat bijzonder en knap dat je toch nog een 'count your blessings' hebt geschreven.

Anki zei

Hoe knap dat het je zelfs nu lukt zegeningen te blijven tellen...

Debora zei

Sterkte, heel veel sterkte.

Een reactie posten