woensdag 13 april 2011

Theemuts ...




Afgelopen zaterdag werd ik verrast. Eerst door het wakker bellen ... bij de deur stond een cadeautasje met daarin een jurkje ... rode string, hartvormige snoepjes en een kaart ... en onder dit tasje lag een cadeautje met een envelope waarop stond "pas open maken in de taxi" ... op de kaart stond geschreven om 10 uur wordt je door de taxi gehaald ... en ik moest het jurkje aantrekken ...


Dus dat werd vliegensvlug douchen ... tas in pakken ... opmaken ... helaas geen ontbijtje.

Met de taxi werd ik naar het treinstation gebracht ... in de envelope zat het geld waarmee ik de taxi kon betalen en een treinkaartje ... enkeltje Helmond - Breda ...
wachten op de trein met een bloementjes jurk aan ...
snoepjes voor onderweg ...

In Breda werd ik opgehaald door mijn vriendinnetjes die ondertussen alles voor een overheerlijke high-tea klaar hadden gezet in huize vd Broek ... Zo lief!! en ontzettend lekker ... muntthee ... sandwiches met zalm ... tomaat met mozzarela ... zoete broodjes ... pastasalade en jawel chocolade piemeltje ... (die overigens natuurlijk niet konden missen)


Na heerlijk gegeten kreeg ik een tipje van de sluier ... zie op de foto: een muts met theezakjes ... maar ik had echt geen idee wat we zouden gaan doen ... doen ik de etalage zag met workshop werd het al iets duidelijker ... we gaan knutselen Joepie!!

Theemutsen versieren dus ... Tja en knutselen is wel mijn ding ... dus ik was helemaal in mijn element. En aangezien ik elke dag liters thee drink kan ik een muts wel gebruiken ...

Natuurlijk was ik voor het eten de pineut ... ze hadden nog een jurkje die ik aan mocht ... een spierwit jurkje met tule en een kroontje ... ghighi ... We zijn heerlijk gaan eten in een Spaans restaurant ... lekker!!! TAPAS mijn fav ... ondertussen mocht ik een cadeautje grabbelen ... bij elk cadeautje moest ik raden van wie ik het cadeau heb gekregen en uitleggen waarom ... zo kreeg ik een bellenblaas, chocola, popcorn, extra pure chocola, brienaalden en wol ... echt super leuk!!

De avond vervolgde in de kroeg ... en eindigde slapend op de bank ...


Vriendinnetjes super bedankt voor deze leuke gezellige dag ... LOVE YOU!!

tijdschriften voor onderweg in de trein ...

1 reacties:

Rachel zei

Ah, wat leuk! Ziet er uit als een zeer geslaagde dag ;-) En wat een hilarisch kaartje, zeg, hahaha!

Een reactie posten