dinsdag 22 maart 2011

101 doelen ... week 11 ...



Jaah en ik ben nog steeds bezig met mijn 101 doelen al lijkt dat misschien niet zo ... maar we zijn natuurlijk druk bezig met onze voorbereidingen voor 20 mei. Want dan is de grote dag!! En wordt ik Mevrouw Heesakkers van der Ven ... Lekker lang ... ghighi Dus aan doel 4. Trouwen op 20 mei!! wordt hard aan gewerkt. Afgelopen week heb ik mijn pumps binnen gekregen en het was de vraag ... zullen ze passen? Jawel ze passen en ik heb er zelfs trap mee kunnen lopen ... en de jurk past ook nog steeds ... heb zo'n zin om hem aan te trekken ... :-)

Doel 34. Een maand vleesvrij eten is langer geworden dan een maand. Doel is dus ondertussen voltooid en we (mijn vriendje gaat ook mee doen) gaan beide voortaan altijd vleesvrij eten. Alleen 1 maandje skippen we ... we hebben namelijk nog de diepvries volliggen ... en het zou wel heel erg decadent zijn om dit weg te gooien.

Doel 42. Rondreis met de auto door een deel van Europa
De lonely planet voor Spanje is besteld. We gaan de binnenlanden van Spanje verkennen en hopelijk belanden we in Zuid-Spanje. Ik ben erg nieuwsgierig naar Andalusie met haar steden Granada en Sevilla. En de heerlijke tapas ... mjummie slippertjes tijd ...

Doel 74. Voor de 12e keer naar Pinkpop gaan
Dit doel gaat dit jaar een moeilijke worden aangezien we hebben besloten om niet naar Pinkpop te gaan :-( We willen namelijk naar Pukkelpop :-)




0 reacties:

Een reactie posten