zaterdag 5 februari 2011

Mee bezig ...



Ik ben voor mijn dayzeroproject met heel veel doelen tegenlijk bezig.

8. Elke maand een afspraakloze dag inplannen
Wat is dit heerlijk!! Vandaag heb ik weer zo'n dag. Een dag helemaal besteden aan mezelf en daar bedoel ik mee GEEN AFSPRAKEN en NIETS MOETEN!! Heerlijk zo'n dag ...

34. Een maand vleesvrij eten
Afgelopen dinsdag ben ik begonnen met een maand vleesvrij eten. Ik ben geen vegatarier dus ik vind het van mezelf al heel erg goed dat ik geen vlees eet. Een echte vegatarier zou natuurlijk ook geen vis eten maar dat vind ik nog te moeilijk. En waarom vind ik dit te moeilijk ... nou ik vind vis namelijk zo ontzettend lekker ...

72. 5 dansfilms kijken als mijn vriendje op vakantie is
Tja mijn vriend is namelijk niet zo van de dansfilms en ik als meisje natuurlijk wel ... en om hem er niet mee lastig te vallen kijk ik de zoetsappige dansfilms lekker alleen ... lekker zwijmelen terwijl hij vakantie viert in Patagonie ... jaloers ... hij vast niet op mij ...

94. Boek Frida Kahlo lezen
Hier ben ik ondertussen mee begonnen. Maar ik ben nog niet echt ver gekomen. Ik moet er echt de tijd voor nemen.

11. Mijn vriend elke dag kusjes geven
Tja als hij er is dan lukt dit natuurlijk wel maar hij moet zo nodig gaan backpacken ... zonder zijn liefde ... en ik zit hier dus zonder mijn liefde ... die ik nu een maand geen kusjes kan geven ... 

0 reacties:

Een reactie posten