maandag 14 februari 2011

Me-time ...



Afgelopen zaterdag heb ik me geinstalleerd op de bank ... samen met de hondjes ... kaarsjes aan ... chocolade ... tacochippies met quacamole ... en drie films ... met de beamer geprojecteerd op de muur had ik mijn eigen bioscoop in onze woonkamer ... voor een van mijn doelen wilde ik eigenlijk een keer 5 verschillende dansfilms kijken ... maar ik kwam er achter dat ik er toch al heel veel heb gezien  ... en sommige vind ik echt niet de moeite waard om nog een keertje te kijken ...


De eerste film was "Ghosts of girlfriends" past ...  waarom deze film? De voorkant van het hoesje sprak me wel aan ... aangezien Matthew Mc Conaughey er in speelt ... mjummie ... samen met Jannifer Garner ... dan zal het wel een grappige film zijn ... En daar heb ik nou net zin in ... geen drama voor mij deze avond ...

En idd het is een hele grappige film en ik heb idd gelachen om sommige uitspraken van Matthew MC Conaughey ... wat ook nog eens een heerlijk hapje is ... ghighi ... het is wel echt een vrouwenfilm ...


"Letters to Juliet" ... van deze film had ik al weleens de trailer gezien ... en die vond ik al leuk!! Het verhaal speelt zich af in Verona, Italia ... Een erg leuk verhaal ...  een mooie film die zeer geschikt is als je een avondje als vrouw alleen thuis bent ...

En de laatste was de nieuwe versie van Fame ... alhoewel ik de oude toch ook wel weer een keer wil zien ...maar de scene dat ze tijdens de pauze uit hun dak gaan ... en hiermee bedoel ik ... dansend op de tafels ... zingen ... die gaf wel weer een heerlijk gevoel van binnen ...

als ik naar dansfilms kijk ... en volgens mij hebben meerdere meisjes dit ... dan krijg ik zo'n gevoel ... wat ik bijna niet kan uitleggen ... maar het komt er op neer ... Wauw ... dat zou ik ook wel willen ... en dat gevoel van uit je dak gaan dat ken ik natuurlijk wel ... en omdat dat zo'n heerlijk gevoel is ... krijg ik dat lekkere gevoel ... hmm kunnen jullie het volgen?




0 reacties:

Een reactie posten