zondag 9 januari 2011

Day zero project



Vorige week keek ik op de blog van http://rachelsdayzero.blogspot.com/ enne hier werd ik geinspireerd door haar 101 doelen die ze in 1001 dagen moet voltooien. Ja moet klinkt wel heel erg als MOETEN want je moet natuurlijk niets. Maar je krijgt er wel een goed gevoel van als het je lukt.

en waarom was ik nou zo ingeinspireerd door deze lijst oftewel dit project omdat ik dus niet de enige ben die lijstjes maakt. Tja ik maak oneindig veel lijstjes ... zelf in de vakantie. Het zijn niet alleen boodschappen lijstjes en wat te doen vandaag lijstjes ... nee het zijn ook lijstjes van wat ik wil in mijn leventje ... en wat ik ooit wil in mijn leventje ...

Het werd al snel duidelijk!! Hier ga ik ook aan mee doen. Want ik heb nog genoeg moetjes ...

Dit weekend heb ik heel bewust de lijst gemaakt. Wat wil ik ... wat wil ik een keer uitproberen ... wat moet ik nog doen ... wat zou ik nog moeten doen ... welke uitdagingen wil ik aan gaan ... een hele waslijst dus ...

Wil je mijn lijst zien kijk dan maar eens op 101 doelen ... en wie weet raak jij ook wel geinspireerd ...

0 reacties:

Een reactie posten